Vanlig vardag..

Hejsan hejsan! 
Har vart lite dålig update nu men så är det ibland när man inte orkar och inte har något att skriva.. 
Men jag har jobbat och ridit som vanligt så vardagen ser ut som den brukar!
Idag har jag även vart på jobbintervju så får hålla tummarna för det bästa, för mitt vikariat går ut på fredag. Men ska faktiskt fortsätta ett tag till på samma ställe och det är även där Jag sökt en tjänst! 
Efter intervjun så åkte jag hem och red vois ett pass i paddocken, idag gick det riktigt bra. Han var lyhörd och vi jobba ihop, så han får en guldstjärna på dagens pass min favorit! Efter det har jag busat med Elin och nu lagar vi pannkakor till kvällsmat, mums!! Imon ska Erik passa henne medans jag jobbar och sen ska vi tre åka och hitta på något kul hade vi tänkt. Mys onsdag!!! 

Vo och Elin!! 


Kommentera här: