29/11-14

Hejsan!! Har kommit på att jag blivit sämst på att blogga men ja, ni får överleva. Känner att bloggen inte är prio 1 och på vardagarna har jag ju inget roligt liv direkt, men tack för er som står ut med mig. haha!
 
Idag tog jag och Erik lite sovmorgon innan jag gick ut och red Vo vid 12 tiden, han fick ett pass i paddocken. Främst mjukande men tog sen lite språng för att känna av han, har inte hoppat på typ 2 veckor så det var dags nu kände jag. Men har var iaf jätte fin men mycket häst att rida idag, rätt kul att jobba med han då och känna att man verkligen gör nytta uppe i sadeln. Nej idag var ett bra pass i paddocken och imon blir det nog ett liknande tror jag!
Efter ridningen fixade jag lite i stallet innan jag fixa lite middag till mig & Erik innan vi stack och städa en snabbis. Nu har vi precis ätit Pizza med Johan och sen väntar en filmkväll, mysigt!!
Imon ska vi nog försöka åka och kolla lite julklappar, känns som det börjar bli dags nu är ju faktiskt bara 25 dagar kvar. OCH 26 dagar till Thailand, WAAAAAAUHHH!
 
 
Har en liten suprise också, idag har mamma & Jennifer vart och kollat på en liten kompis till Ludde så förhoppningsvis blir det en julklapp till familjen. Ett "litet" föl till, wiii!!

Kommentera här: