1a advent

Hejsan! Har ni haft en mysig första advent? Det har jag!! 
Började dagen med sovmorgon med Erik, låg och drog oss lite innan vi fixade frukost. Vid 12 åkte vi och gjorde lite ärenden och det bidrog till att första julklappen är klar, Wii! 
Efter detta åkte jag hem och åt lite middag med mamma & pappa, så nu har jag vart ute och skrittat en runda på Vo! Hade tänkt att rida i paddocken men den var hård så valde att ta en lugn uteritt bara jag & Vo istället. Mysigt och Vo skötte sig bra, första gången jag rider ut han helt själv, såå duktig!! 

Nu sitter jag i soffan och har ätit årets första lussebulle, sjävklart med saffran i!! Sen kommer Erik hit och det blir en lugn kväll och ladda upp inför en vecka med jobb. Men vet ni? Det är bara tre hela jobbveckor kvar + två dagar innan det är jul & sen Thailand. Så underbart!!!! 


Kommentera här: