Slutat skolan!!!

Igår gjorde jag min sista skoldag, skulle egentligen vart idag men infon var inte bra så vi visste inte när vi skulle vara där=ledig, hehe! Men under förmiddagen åkte jag, Johan & Johan och kolla när tvåorna hade fotbollsturnering. Eriks klass vann vilket var lite kul :) 
I eftermiddag har jag och Erik chillat lite i solen och jag har även fixat stallet och red även ut Ella en runda tillsammans med Jennifer som red Banner. Men i slutet av rundan tyckte vi Banner börja halta lite och de gjorde han också så vi hoppa av hästarna och gick hem. Hoppas det bara var en liten vrickning eller liknande, håller er uppdaterade!! 

Ikväll blir de en lugn kväll med Erik framför någon bra film & lite gottigt, underbart!! Och nu är det bara TVÅ dagar tills flyget lyfter mot NAPA, gaaalet :D


Kommentera här: