Tävlingsresultat

Hejsan! 
Åkte till tävlingen runt 11 idag, Ella var orolig på transporten men rätt lugn när vi väl kom fram. Vi gick och kolla de sista i klassen före och sen gick vi banan och sen till Ella igen, när vi skulle ta ut henne var hon genomsvett, såg verkligen ut som vi hade badat henne och hon var super stressad! När vi fick ner henne lugna hon sig och som tur var hade vi god tid på oss innan min start så hon han torka och lugna sig innan det var våran tur.

Hon skötte sig fint på framhoppningen trots att den var jätte djup, inne på banan stod hon emot lite men hoppa fint dock ett ynka pet som lika gärna kunnat ligga kvar! Synd, men hon är helt klart godkänd med tanke på hur hon betett sig på transporten. På vägen hem ställde vi henne på andra sidan och då var hon lugn, så hoppas att hon håller sig lugn hädanefter i transporten!!  

När vi kom hem packa vi ur transporten sen åkte jag och städade sen åkte jag hem till Erik. Så nu har vi precis gottat oss med lite pizza och ska bara ta en lugn kväll tillsammans, vi är ensamma hos han så ikväll är det bara jag & min älskling framför en bra film i soffan! Mysigt!! 



Kommentera här: