Kanon träning!!

Hejsan! Fick sovmorgon idag efter att första lektionen var inställd, riktigt skönt. Dock en lång dag eftersom vi sluta vid 4, visserligen enda dagen vi gör det så det är skönt att få den jobbigaste dagen avklarad direkt. Fixade stallet när jag kom hem och tog de lite lugnt, orkade inte att stress rida Banner eller Tippen idag innan träningen så de fick vila helt enkelt. Vid halv 8 börja träningen med Ella och hon var så jäkla fin idag, inget tvek eller något allt bara flöt på! Stor guldstjärna på oss båda idag. Nu varvar jag ner i soffan och ska snart slänga mig i sängen för en god natt sömn innan skolan väntar imon igen! 

Åå vet ni? Idag köpte jag min balbiljett, ännu ett steg närmare studenten. Är med blandade känslor jag tar studenten, skönt att slippa skolan och få vara lite fri. Men samtidigt läskigt att lämna det som vart en trygghet i 13 år, men jag tror allt kommer lösa sig på något sätt!! 


Jag & min grymma baldejt, visst är vi charmiga ;)


Kommentera här: