Mysdag med mamsen!

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon till halv 12 och då väckte mamma mig, undra hur länge jag sovit annars?? 
Men jag gick upp då och fixa mig och åt frulle innan jag satte mig i bilen mot Kungsbacka för svensk ridsport, fick bli lite putsmedel och ett par stigläder från prestige till nya sadeln så det inte blir några skav! Sen åkte vi vidare till hööks och där blev de två par tyglar och stövelhållare, sen kom vi på att lager 157 låg precis bredvid så vi sprang in där också! Fick med mig tre tröjor/linnen hem, ni får bilder nedanför! 
Sen kolla vi lite på Ikea också, hade tänkt köpa en liten hylla till mitt rum men jag orkade inte bestämma mig så vi åkte hem istället. Jag och min beslutsångest när det gäller sånt ;) 

När vi kom hem var hästarna näst på tur, alla hästarna klättrades idag. Först red jag Pucci och mamma red Banner sen Zipp & Tippen! Alla hästarna jobba på bra och nu står dom ute i hagarna och äter kvällsmat, gosisar! 
Nu ska vi snart äta lite kvällsmat och sen ska jag åka till Erik för en myskväll, imon börjar min låånga vecka med jobb fredag till fredag och nästa vecka är riktigt tuff med tiderna, men börjar med morgondagen 10-19! 

Bilder på kläderna, dock gör dom sig väldigt mycket bättre på än på bild och bilderna är bara snabbt klickade.. Men ni får nöja er ändå ;)
Stickad bondelid tröja! 
En t-shirt med snyggt mönster.
Ryggen är riktigt snygg när den sitter på!



Kommentera här: