Ledig imorgon!

Idag började jag jobbet 06:45. Slutade 15:00! Då åkte jag hem och tog en powernap till halv 5, himla skönt var verkligen välbehövligt! 
När jag vaknat så gick jag ut och red, Zipp red jag idag. Jennifer hade "lektion" för mig idag, först mycket lydnad sen hoppa vi lite också. Avslutade med bana på 120 som sista gången flöt riktigt bra, de andra rundorna blev lite missförstånd men sista rundan satte vi det! Nästa tävlingen debuterar jag 120, jag som blivit höjdrädd valde själv, sjävklart, att anmäla till 120! Får inte glömma andas under den rundan 😏 
Jennifer var idag uppe på första hästen sen skadan, hon red banner i ca 10 min i paddocken! Han skötte sig bra och Pucci vilade idag. 

Imorgon är jag ledig, enda dagen denna veckan. Den ska spenderas med att SOVA UT riktigt länge hade jag tänkt, ingen klocka ska ställas för min del i varje fall! Sen ska jag och mamma till svensk ridsport och kanske Ikea en snabbis. Sjävklart ska hästarna ridas också! 


Kommentera här: