Plugg med Erik

Just nu sitter jag i Eriks säng och pluggar lite samtidigt som jag hjälper han lite med hans plugg, eftersom han går exakt samma linje som mig bara ett år under (självklart eftersom han är ett år yngre) så har jag haft samma saker som han. Så hjälper så gott jag kan, dock behövs inte de för han är smartare & duktigare än mig i skolan! haha..

Innan var jag hemma och fixa stallet och red hästarna, de båda skötte sig bra idag med! Tippen red jag ut en rätt lugn runda, bara för att han skulle få röra på sig lite. Ella red jag i paddocken, hon gick riktigt fint och jag fick till och med ner henne på tygel ibland (Hejja mig, det är en omöjlighet ibland) Sen studsa jag över lite små hinder för att få in känslan, så det var ett bra pass. Imon vilar alla hästarna eftersom vi ska till GHS!
 
Ikväll blir de bara mys med Erik, efter vi pluggat klart såklart! Imon går jag i skola på förmiddagen sen åker vi upp mot GHS när vi fixat klart stallet, LOVELY!!
 
 

Kommentera här: