Onsdag!

Hallihallå!
Onsdag idag och jag går i skolan till runt 2, ska då hem och rida Ella & Tippen. Ella ska få ett markarbetspass och Tippen ska bli uteriden, mamma tömkör Banner idag också sen ska han få massage utav mig! Ikväll ska jag nog små plugga lite, behöver göra det men är otagg som fasen på det. Men sen blir det iaf mys med Erik hade jag tänkt, hoppas han tänker samma haha!
 
Men imon är det äntligen dags för GHS, ska till skolan på förmiddagen och sen runt middag åker vi upp för att gå på mässan och sen går vi på kvällsföreställningen. Imon åker jag, mamma, Jennifer upp och sen kommer kusinen Elin dit för vi har bjudit med henne som hennes födelsedagspresent. Hon älskar allt som har med hästar att göra så vi tyckte det var en bra idé, blir nog jätte mysigt tror jag :)
 
Förra året från Rolex fei world cup final!!
 
 

Kommentera här: