Saknar min fina Vo!

Saknar min stora fina brunbjörn, han skulle vart med här i värmen så hade livet vart perfa! Men annars rullar livet på här i pattaya, varmt som katten & färgen har börjat smyga sig på. Har dock bränt mig lite på ryggen & bröstet typ, men det känns bra ändå. 
Ikväll ska vi ut och äta med massa andra och fira en som fyller & imon är det ju faktiskt nyårsafton! 

har var ett år med många blandade känslor, stora händelser med hästarna. Hästar har kommit, hästar har gått och mitt hjärta har brustit när tippen fick tas bort och Vo har kommit och fyllt upp en stor del av hålet i hjärtat. Nästa år hoppas jag på ett roligt tävlingsår med Vo! 
Sen har jag tagit studenten och börjat jobba så 2014 har vart händelserik, men känner mig redo för nya utmaningar 2015. 
Förhoppningsvis ska jag börja plugga, men måste först komma in på en högskola vilket inte är det lättaste alltid.. Men jag känner mig nöjd med 2014 med motgångar & framgångar, så känns året fulländat. Hade sjävklart velat ha kvar tippen men allt går inte som man vill och hårda beslut ska tas och denna gången ledde det till något bra då Vo kom bara ca 1-2 veckor efter! 


Kommentera här: