Godmorgon världen!

Hur mår ni idag? Jag mår som igår fast urinvägsinfektionen känns dock lite värre, så ligger i sängen och väntar på samtal från vårdcentralen så jag kan få komma dit och förhoppningsvis får jag antibiotika! Men huvudvärken sitter kvar men den klarar jag mig med, bara jag slutar känna mig kissenödig hela tiden så hade livet vart lite lättare! 
Idag då? Händer inte mycket, ska till vårdcentralen som sagt. Sen ska jag chilla i soffan hela dagen som igår, beroende på hur jag mår så kanske jag skrittar ut en runda på Ella. Även om jag mår dåligt måste hästarna motioneras men dem andra tar mamma & Jennifer! 
Ikväll kör jag på en nostalgiavalborg tillsammans med mamma, pappa, mormor & morfar, mysigt de med. Sen blir de valborgsbrasa och sånt, precis som när man var liten, men känner mig inte så stor när man mår dåligt! 
Hoppas ni får en fin Valborg iaf så hörs vi kanske senare, kram! 


Saknar min älskling som jag vart utan i 2 nätter, hör inte till vanligheterna att vi sover utan varandra så "länge" så nu saknar jag han mycket!! 


Kommentera här: