Solig söndag!

Hejsan. Hade en trevlig kväll igår med Eriks och deras gäster, kom i säng vid halv 3 ungefär. Så sov till 10 idag och jag åkte sen hem vid 12! Väl hemma fixa jag lite i stallet och sen red jag ut Banner, mamma red med på Tippen. De fick galoppera av sig lite på grusvägar, men tog de rätt lugnt för Banner var lite seg och hade nog lite träningsvärk sen tävlingen igår.
 
Nu kom jag precis till Erik, blir en lugn eftermiddag/kväll, vila upp sig inför ännu en skolvecka. Men har inget plugg just nu till denna veckan så det känns jävligt gött! Dock har vi massa annat att fixa, som är plugg som ligger "alltid" eller så. Typ UF företag och våra projektarbeten som tar en jääkla tid!
 
ÅÅÅH vad jag saknar att tävla min prins, kan du inte bli helt kry nu killen <3
 
 
 
 

Kommentera här: