Härlig lördag!

Har haft en härligt lördag, vakna hos Erik. Själv dock eftersom han var och jobbade, åkte hem och började julpynta lite smått. Jag & mamma tog fram ljusstakar/stjärnor och lite julgardiner, allt blir så himla mysigt när man tar fram de. Då känns det som julen verkligen är påväg! Sen red vi ut en runda på Banner och Tippen, dom skötte sig kanon och de fick galoppera av sig på grusvägar! Fixa klart stallet och sen gick jag och jobba en stund.
 
Nu har jag precis fixat mig lite, mamma och pappa ska ha gäster så fick fräscha upp mig lite! Erik kommer strax också, så ikväll blir de lite god mat och sen mys med min favorit! Tydligen skulle gästerna ha med sig en valp också, en golden retriver. Kan ju tänka mig att ligga och gosa med den hela kvällen också, valpar kan ju vara de sötaste som finns!! Tomten? haha nä, nog med djur för min del just nu!
 
 

Kommentera här: