Fullt upp hela dagen!

Hejsan! Helt glömt av bloggen idag, haft fullt upp hela dagen. Ledig från skolan Idag pga inställda lektioner, himla skönt! Tog sovmorgon och sen gick jag ut och red tippen direkt så det inte hann bli såå varmt! Han skötte sig utmärkt, red markarbete och han var jätte fin! Putsa sen alla grejer ute i solen och fixa sen stallet! Sen sola jag en stund med Erik som kom vid 2. Vid halv 5 åkte vi iväg med banner så red Kristian han, det gick jätte bra och var redan bättre sen förra gången. Han börja bara dampa och stanna en gång.. Men jätte fin annars!
När vi kom hem fixa jag tippen inför imon, tvätta han lite och brodda upp brodd Hålen eftersom det är på gräs imon! Åt sen god mat med mamma, pappa, Jennifer, Erik & Anton. Himla mysigt! Ska nog snart ta och sova bredvid min pälskli, upp tidigt imon och åka till Åstorp! Hoppar LA+ och msv B med min tippen!!


Banner vad på puss humör innan, sötisen!

Kommentera här: