Inte min dag idag..

Har ju vart iväg och tävlat idag, har inte fått kanon resultat men Tippen han vart skit fin och vi har fått lite kommunikations fel!
LA så fick vi ett stopp i omhoppning pga att jag inte gjorde en halvhalt när jag skulle, tar på mig det helt. Till MSV B hade det regnat sjukt mycket och det ös regna även när jag hoppa, var ju en grusbana så det var verkligen vatten överallt. Men Tippen hoppa kanon, dock slappna jag av lite till ett hinder självklart där det var som mest blött och tippen tog chansen och det blev ett stopp. Vi båda får ta på oss det! Annars var vi felfria på hinder och Tippen hoppa verkligen jätte fint hela tiden. Nöjd över dagen trots lite halvtaskiga resultat, men är nöjd över fina rundor!
 
Dock klämde jag mitt finger i bildörren så nageln kommer åka av + att den är blå och det är ett sår under den också. Det bultar och gör sjukt ont, alltså inte riktigt min dag idag. haha! Red med det i msv och det värkte ju en del! Hoppas det går över snart så jag kan använda det riktigt igen, buhu gör så jävla ont!
 
 

Kommentera här: