Dagen och helgens planering!

Hejsan på er! Dagen idag har bestått av skola och stall, inget speciellt som vanligt. Fixa stallet och sen klippte jag klart tippen som nu äntligen är klippt, dock inte benen men det ska vi ta precis innan första tävlingen! Har även hunnit gå igenom lite kläder och städat lite i gaderoben, får ta och städa hela rummet en annan dag för hinner/orkar inte det nu..
Åker iaf till Erik sen och sover där. Imon börjar skolan med att åka skridskor, heeej död!! Får väll hoppas jag kan stå på benen iaf, hehe!
 
hela helgen är också i stort sett planerad, imon ska jag till ridhus med Banner. Ska även rida tippen innan! Sen på kvällen ska jag antingen va med Erik eller så hittar jag på något annat. Kanske myskväll med mammi & pappi. Kommer även en ny inhyrning till oss imon så det ska bli intressant, min gamla klasskompis häst!
Lördag: Rida tippen, sen förhoppningsvis pay n´ jump med Banner. Hoppar nog bara 90 cm, kanske 1m beror på humöret på han.
Söndag: Pay n´ jump med Tippen, 1m!
Kommer bli en riktigt hästhelg känner jag, men det är mysigt det ibland också! inte hundra att vi åker på Lördag men hoppas!
 
Tippen är lycklig som har blivit klippt!
 
 
 
 

Kommentera här: