Kalas för Anton!

Fick sluta skolan lite tidigare idag som väntat, kom hem runt kvart över 3. Fick skjuts av bästa Annie som fått körkort, perfekt när hon kör förbi mig när hon ska till/hem från skolan, haha!
Gick ut och fixa stallet och sen red jag ut Banner samtidigt som mamma gick bredvid med Tippen, dom fick klättra idag. Det är perfekt när mamma går ut med Tippen eftersom Banner inte rids ut själv och det är inte alltid någon annan är i stallet samtidigt som mig, så då ställer mamma alltid upp :)
Nu har jag duschat och fixat mig lite, ska på kalas hon Jennifer och Anton eftersom Anton fyllde 24 år i Tisdag! Så ska äta lite gott och sånt, åker sen och sover hos Erik!
 
Morgondagen är fullspäckad, börjar dagen med att gå till körskolan och köra lektion. Sen skola, ska ha fucking beeb-test på idrotten. MEN HEJ JAG HAR INTE TRÄNAT KONDITION SERIÖST PÅ TYP 3 ÅR!!!!!! haha känner på mig att det kommer gå åt skogen, + att jag kommer få ont i knäna/benhinnerna, lucky me...
Efter skolan går jag till frisören och klipper topparna, låter håret vila från färgningsmedel denna gången. Utväxten syns inte så mycket på mitt hår och det blir lätt slitet så försöker ta hand om de så mycket jag kan! Men det blir nog bra :)
 
 
 

Kommentera här: