sweet dreams

Skolan var fett ovärd idag, tre lektioner varav en satt jag utmed havet med lite klasskompisar och snacka. MYS! Kom hem vid halv 5, sen kom Erik till mig. Jag gick ut och hoppa tippen, gick helt okej idag. Hoppa bana på 110 utan några problem, känns bra inför helgen då det blir en L:A och en MSV B i laholm! Sen har jag bara tagit det lugnt med min fina älskling hela kvällen, fick huvudvärk i skolan och har vart mega trött hela dagen så orka inte göra något ikväll, så myste massa med finaste killen istället. Han har dock åkt hem nu för han skulle spela match imon och jag ligger i sängen och ska sova!
Imon blir det fixning av grejer, ridning, tjejmiddag hos Carro, hämta Erik, hem och sova och på söndag upp tidigt och iväg på tävling. Och vet ni? Erik ska med till tävlingen och kolla, hahaha! Första gången han är med på tävling, undra hur detta ska sluta? ;) haha nej, nu ska jag sova. GODNATT <3

image description
Min fina underbara pojkvän, looove <3

Kommentera här: