Arbetat på bra under eftermiddagen!

Skolan idag gick snabbt fram, idrotten.. Haha, har nog aldrig skrattat så mycket på den som idag! Älska 11ekb!! Kom hem vid 3. Väntade på att mamma skulle komma hem sen hoppa jag tippen i paddocken, riktigt fin var han. Har ju haft en liten nedåt kurva i hoppningen, lite rivningar osv på tävlingar men idag var han inte i en bom! Så är riktigt nöjd med han. Grevagården blev ju inställt i helgen så nästa helg åker jag & mamma till Åstorp på lördagen. Hoppar LA & MSV B där, för att få in känslan igen! Om han är kanon fin kanske vi efteranmäler till någon klass på söndagen, men det tar vi då! Hjälpte iaf till hemma sen, ska ju göra i ordning hela övervåningen så håller på att röja ut allt. Sjukt mycket grejer verkligen, ska bli najs att få lite klass på vårt gamla hus! Haha och speciellt att få mitt rum omgjort som jag länge velat.. Nu sitter jag på bussen på väg till Erik, vi börjar samtidigt imon igen så vi får passa på att sova med varandra de dagarna de passar! Kram :)

Underbara låt, som spelats i mina lurar ganska många gånger ;)

Kommentera här: