Go fest igår!

Hejsan, blir super dålig bloggning när inte mitt internet funkar men det borde snart vara fixat!

I fredags kväll var jag ju med Erik, massa mys. I lördags åkte jag hem ifrån han runt 1, gick direkt ut och red tippen. Hoppade han och det gick så himla bra, bana på 1.15-1.20 och allt bara rulla på. Sen red jag Oxane, hoppa även henne. och det gick också super bra! Sen hoppa jag även Zipp och det gick också kanon, en perfekt dag! Efter jag ridit alla fixa jag mig sen blev det förgrogg med underbara personer hos Hanna. Sen drog alla tjejer vidare till Veddige där det var lokalfest, jag hade skit roligt! Dansa, snacka med folk och hade allmänt roligt. Kom hem runt 3, då klockan blev 2! ni har inte glömt ställa TILLBAKA klockan va?

Vakna idag runt halv 11, gick upp och chilla med en go bakfylla. Huvudvärk och magen var inte i balans, men ingen spya. Det klara jag mig utan! Sen gick jag ut och red Boy, som var fin! Sen fixa jag mig och åkte och kolla på Wic med Hanna, Hanna och Leah. Sen gick vi och åt på campino. Kom hem för ett tag sen och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Ha det bra så länge, puss <3

Kommentera här: