Ut och rida!

Heeeeeeeeeey, är på bra humör idag av någon anledning? Började 8:10 idag då med tyska, ganska chill. Sen rulla dagen på bra. Säger bara att det är tur jag har en snäll lärare som låter mig sluta en kvart tidigare så jag hinner amed halv 3 bussen, aweeeesome. Annars hade jag suttit i skolan nu.... Dock glömde jag min engelska så får göra den snabbt imon innn lektionen! Gick även till min gamla skola och träffa lite lärare och min älskling nu när jag kom med bussen! Fick träffa min älskade gamla rektor Lennart som ägeeeeer och även Peter min gamla idrottslärare som han också ägeeer, haha känner sig alltid lika välkommen med ord som "Nemen vad gör du här solstråle" "Fin besök idag igen, trevligt" hahaha saknar vissa lärare lite faktiskt! Nu ska jag äta lite sen ut och rida min prins. Puss <3


Simply the best <3

Kommentera här: