dååålig uppdatering!

Sry för dålig uppdatering har inte hunnit blogga, har faktiskt knappt vart inne på datan! (;

27/6

slappa hela dagen tror jag(; kommer inte ihåg, men på kvällen cykla iaf jag och Gabbi till Annie:D Hennes födelsedag ju(y var med henne sen var vi med Lillen, bob och Backe(y Annie och Gabbi sov hos mig sen och vi kom hem runt halv 4;)

28/6

Vakna brevid dom bästa runt 12-1(; dom stack hem och jag och mamma åkte in till stan:D jag "mamma" köpte till mig:D

Ett par svarta ballerina från nilsson
En jeans jacka från Jc
"gilla" :D

På kvällen cykla jag till skällinge:D Till Annie såklart och vi dampa som vanligt sen var vi med lillen och bob(y Annie drog hem vid 12 då kolla vi på film sen cykla jag hem;)

29/6 Idag(;
Mamma väckte mig vid halv 11 vi stack till Stranden och steeekte! Gryyymt skönt väder idag ju(y har nog till och med fått lite färg "GILLA" Kom hem runt halv 3(; Har solat här hemma sen men nu har jag ont i huvudet!
Ikväll får vi se vad som händer;) inget planerat men det händer säkert något((:

Nu har ni fått lite uppdatering iaf(; Får se hur det bli nu men ska iaf försöka blogga 1 gång per dag(; ni får ha det bra:* kyss<3



Kommentera här: