Sista dagen på året!

Hejsan
Kunde verkligen inte sova inatt, låg och var as taggad och hosta! Bra kombination?(; Men runt 4 somna jag till slut, hade satt klockan på halv 10 också så jag skulle hinna rida och fixa i stallet. Jag kom upp vid 10 istället, bra gjort tycker jag är ganska seg på att gå upp oftast så en halv timme att ligga kvar i sängen är inget! Men har iaf ridit och tippen gick bra, sista gången jag rider han i år och sen fixa jag och Jennifer stallet. Ska alldeles strax springa till affären ifall den är öppen? hoppas det för annars har jag bara lite att blanda min dricka med och jag vägrar dricka rent, det är så äckligt. Är iaf grymt taggad till kvällen har inga förväntningar men med dom b-ästa B-rudar kan det inte bli mer än bra! Hörs väl sen antar jag(;

Här är lite bilder från förra nyåren som jag också firade med guld brudarna + björn. Då var även Lollo med men hon ska inte vara med idag utan nu är MC och Karin med istället :*


älskar er brudar <3

Kommentera här: